How you can benefit from infin’s Premium Rate Numbers

In our last blog post we already explained how low cost carriers can leverage infin’s Premium Rate Numbers. But not only these airlines may benefit from infin’s 0900 Premium Rate Numbers. There are multiple application possibilities.

You are offering customer support, expert consulting or product support on the phone? Great! Have a look at our various options with our Premium Rate Numbers which may be used in more than 40 countries worldwide.

There is one big advantage that you will draw a profit from using infin’s 0900 Premium Rate Numbers: In consultation with infin you may choose the call charges and thus are able to individually adapt them to your specific service by selecting from a wide range of Pay Per Minute and Pay Per Call tariffs.

In order to create transparency and increase your customers’ satisfaction at the same time, infin provides tariff indications at the very beginning of every call which inform the customers about the amount which is to be paid. This ensures that the calling party always has an overview of the expenses for the requested service or information.

infin takes over the billing and administration effort which saves you precious time. You then receive your payouts on a monthly basis.

We recommend a combination of infin’s 0900 Premium Rate Numbers with infin-ACD to optimize your phone services.

Did we arouse your interest? Please do not hesitate to call us or contact us by email. Our Sales Team will be happy to assist you with any questions you may have.

So können auch Sie von infins Servicerufnummern profitieren

Wie Low Cost Airlines die Servicerufnummern von infin gewinnbringend einsetzen können, haben wir in unserem letzten Blog-Beitrag beschrieben. Doch nicht nur Fluggesellschaften können von infins 0900-Servicerufnummern profitieren. Die Einsatzmöglichkeiten sind äußerst vielfältig.

Sie können unsere Servicerufnummern überall dort einsetzen, wo Sie eine Dienstleistung am Telefon erbringen. Ob Kundendienst, Experten-Beratung oder Produkt-Support: infins Servicerufnummern sind flexibel einsetzbar – und das in mehr als 40 Ländern weltweit.

Der große Vorteil: Bei infin können Sie die Höhe der Gesprächsgebühren mitbestimmen und so maßgeschneidert an Ihre Dienstleistungen und die Branche, in der Sie diese erbringen, anpassen. Möglich ist sowohl eine Abrechnung nach Minuten (Pay Per Minute) als auch nach Anrufen (Pay Per Call). Um gleichzeitig für Transparenz zu sorgen und die Zufriedenheit ihrer Kunden weiter zu steigern, erfolgt bei jedem Anruf eine automatische Ansage, die den Anrufenden über die anfallenden Kosten informiert. Kostenfalle? Nicht mit infin.

Ebenso fair erfolgt dann auch die Abrechnung. Die Rechnungsstellung übernimmt infin, dadurch sparen Sie sich den zeitraubenden Verwaltungsaufwand. Die Auszahlungen finden anschließend im monatlichen Rhythmus statt.

Unser Tipp: Kombinieren Sie ihre Servicerufnummer mit infin-ACD, um ihre Telefon-Dienstleistungen noch effizienter gestalten zu können.

Haben wir Ihr Interesse geweckt? Rufen Sie uns an oder schreiben Sie uns eine E-Mail. Unser Vertriebsteam  hilft Ihnen gerne weiter.

Zeigen Sie, was Ihnen gefällt!
  • Facebook
  • Twitter
This entry was posted in infin, infin-ServiceRufnummern and tagged , . Bookmark the permalink.

Schreibe einen Kommentar